Atención presencial:

ORIENTACIÓN 2022-23

OFERTA DE GRADOS 2022-23

CALENDARIO DE ACCESO A LA UNIVERSIDAD

Horario de las pruebas de Selectividad

Universidad - Formación Profesional

On était à Pau! DBH-4 Batxi 1 (Frantsesa). 2022/Abendua

San Tomasak. 2022

Serigarifa tailerra Tabakaleran. DBH 3A eta 3B. Abenduak 7eta 15

Zumaiako Flyschean. Batxi-2 (Geografia) DBH-4 (Bio-Geo). Abenduak 9

Serigrafia Tabakaleran 3D

On était à Pau !

Salut!
Les 19 et 20 décembre, les élèves de français de DBH4 et Batx1 sont allés à Pau. Le voyage s'est super bien passé. Ils ont beaucoup aimé passer du temps ensemble. En plus, ils ont souvent pratiqué la langue. C'était génial!
La vidéo est en français et en espagnol car ils l'ont préparée pour leurs amis du lycée Élie Faure à Lormont (Bordeaux).
À bientôt!

San Tomasak berriro!!

Aurten berriro San Tomasetako giroaz disfrutatu ahal izan dugu lehen bezala. Guraso Elkartearen bokadiloak eta guzti. Batxikoen postua konstin (Plaza Berrian) arrakasta handia izan zuen.

Serigrafia tailerra Tabakaleran

Abenduaren 7an eta 15ean DBH-3A eta 3Bko ikasleak (Plastika)Tabakaleran egon ziren Serigrafia tailerra egiten bertako monitoreek gidaturik. Oso ekintza interesgarria izan zen.

Zumaiako flyschean.

Abenduaren 9an Zumaiko flyschera egin zuten irteera. Batxi 2 Geografia eta 4DBH Bio-Geo.

— 5 Elementos por página.
Mostrando el intervalo 1 - 5 de 18 resultados.