teléfono de contacto:

Irteera Donibane Lohizunera. DBH 1-2 Frantsesa. 2024/05/24

Bilboko Zientzia Azokan (Elhuyar). DBH-3. 2024/05/25

Aita Mari ontzian. DBH-4 Pasaia. 2024/05/21

Bolei eta saski txapelketak abian. Maiatza

Colpbol txapelketa

Abendua zehar DBH-1 eta 2koak Colpbol txapelketa jokatzen aritu dira. Kirol honetan futbolaren antzeko araudiak jarraitu behar dira baina baloiari bakarrik eskuz jo behar zaio. Antolatzaileak: jolas orduko dinamizatzaileak

Irteera bilbo aldera: Gallarta eta zugaztieta

Abenduaren 14an, DBH-4ko Geografia-Historiako ikasleek Bilbo inguruko bi meatzaritza-zentru garrantzitsu ezagutu zituzten: Gallarta eta Zugaztieta-La Arboleda. Bertan  XIX. mendearen amaieratik XX. mendea ondo aurreratu arte  burni meatzaritzak utzitako arrasto ikusgarriak ikusi ahal izan zituzten.

Arratsaldez Gughenheim museoan egoteko aukera polita izan zuten.

Euskararen egunaren ospakizuna

ABENDUAREN 5ean, ASTEARTEA

1. Eskola saioa: Joan Mari Irigoien idazle altzatarri omenaldia

2. eta 3. saioak: eskola normaltasunez

4. saioa: Bingo musikatua

5. saioa: Abestiak moldatuz

6. saioa patioan: Joan Mari Irigoieni omenaldia. Karaokoea aurrez izena emanda: euskarazbizi@altzabhi.net . Sari banaketa. "Altzara" abestia.

omenaldia Joan mari irigoien-i

Larunbatean Joan Mari Irigoieni omenaldia egin zioten eta Babilonia liburuaren irakurketa publikoan parte hartu zuten Maialen Ezkerra  zuzendariak eta Josune Iñarra Barrikuntzako arduradunak. Biba zuek!!

Beldur barik lehiaketako finalistak DBH-3

DBH3ko ikasleek lan bikaina osatu dute Beldur Barik lehiaketarako. Berdintasunaren aldeko lehiaketa honetan ehunka lanen arteko onenetako bat izan da gure ikasleek aurkeztutakoa...eta finalean gaude! Musikako irakaslearekin elkarlanean hainbat astetan lan eginez, gozatuz eta baloreetan heziz aritu dira, Altzako Institutuaren izaera praktikara eramanez, hezkidetzan eta euskaraz. Zorionak eta sorterik onena opa dizuegu finalerako!

Mostrando el intervalo 26 - 30 de 32 resultados.