EUSKARA NORMALIZAZIOA

Aurreko urteetako ildoa jarraituko dugu, hizkuntza-normalizazioari dagokionez.

• Ikasleen batzordea antolatuko dugu:
  • Bertan ikasleen gustuko jarduerak egingo dira jolasgaraietan: Egunkaria hormetan, euskara bultzatzeko kartulinak, grabazio laburrak…

• Tutoreei ebalauzioko bi jarduera eskainiko zaizkie klasean ikasleekin aritzeko:
  1. ebaluazioan Hizkuntza gutxituei buruzko jarduera bat eskaini zaie, eta Euskaraldia dela eta  eskolan egindako bideo bat lantzea proposatuko zaie.

• Bi lehiaketa antolatu dira: ikasleentzat eta irakasleentzat. Hamabostean behin eta interneten bidez egiten dira.

• Udalaren  eta EBETE taldearen laguntzaz, indartze moduko ikastaroak antolatu dira GAZTELEKUAn DBH 1 mailako ikasleentzat.

• DBH 4. mailako ikasleek ipuin kontaketa egingo dute 3. ebaluazioan auzoko eskoletan zehar (osasun giroa lagun)

• Ikasle eta irakasleentzat poesia saioa. Poeta  eta idazlea eskolan bertan dugula bi saio antolatu dira lehenengo ebaluazioan X: LETE poetaren inguruan.

• Inauteri ala antzeko jai baten kariaz, bertsolari saio bat (online?) antolatzeko asmoa dugu.
  • Euskara mintegiaren laguntzaz IDAZLEAK IKASTETXEAN   eta BIDEBI proiektuetanan parte hartu .

• Ulibarri programan sartuta gaudenez, bertatik jasotzen dugu informazioa, prestakuntza eta baliabideak.

Helburuak:

-Euskararen erabilera sustatzea.

-Eskolako partaide guztiak normalizazio plangintzan parte-hartzaile aktibo eta bultzatzaile izatea.