Graduazio ekitaldiak. Batxi-2. 2023-24

Ikasturte amaiera

Gure institutuko baratzea. DBH-3D, Bizikidetza. 2024/maiatza

Koloretako hitzak. 2024/maiatza

Proiektu komunittarioak geurean. DBH-1.

Kayak Urumean DBH-3. Ekainak 13

koloretako hitzak

Poliki-poliki ikastetxea apaintzen

Ikasle Batzordeko kide zein maila guztietako ikasleen laguntzarekin ikastetxea pixka bat apaindu dugu. Oso lan zehatza izan da eta oso gustura ibili dira. Bene-benetan eskertzen diegu adierazi duten gogoa eta izan duten pazientzia. Primeran!

Gure institutuko baratzea

Bizikidetza eta DBH 3D taldeak

Ikasturte honetan ere, baratzea jarri dugu martxan ALTZA BHIn. Bertan, garaian garaiko produktuak erein eta landatu ditugu, Naturaren zikloak errespetatuz.

Era horretan, ikasleek landareen bilakaeraren ziklo osoa jarraitu ahal izan dute: hazitik hasi, landare bihurtu, fruituak jaso, eta sukaldean prestatu.

Izan ere, ikasleei proposamen bat egin genien: baratzeko lau produktu oinarri harturik, bikoteka, plater bat prestatu behar zuten, bikote bakoitzak nahi zituen beste lau osagai gehituz.

Behin platerak prestatutakoan, epamahaiak erabaki zuen zein zen errezetarik onena. Eta ez pentsa! Ez zen batere erraza izan aukeraketa egitea!

Hona hemen baratzaren eta errezeta hauen zenbait argazki:

Graduazio ekitaldiak

ikasturte amaiera

Nazioarteko janariak geurean

Proiektu komunitarioak DBH-1

Azken hiruhilekoan " Proiektu komunitarioa" irakasgaian, DBHko 1. mailako ikasleek aurkezpen batzuk prestatu dituzte beren jatorriari buruz. Proiektu hau egiteko, beren jatorriko gastronomiaren errezetak prestatu dituzte eta janariak elkarrekin dastatzeko aukera izan dugu.

Zorionak ikasleei eta horien familiei egindako lan bikainagatik. Oso goxoak denak!

Eskola agenda

Egutegi orokorra 2023-24

Ikasturteko egutagiak   DBH    BATXI

3, 4, 6, 7,  Ezohiko ebaluazio azterketak Batxi 1-2

5, 6, 7    USE ohikoa Batxi-2

19, 20  Irteerak DBH 1-2-3-4

21. Azken eskola eguna. Nota banaketa.

21. Graduazio ekitaldiak: DBH-4 eta Batxi-2

Hedatze 23-24