2022-2023 IKASTURTEKO MATRIKULAZIOA

Euskal Eskola Publikoan Aurrematrikula urtarrilaren 17tik 28ra izango da.

Aurrez aurreko arreta:

943 899 249 zenbaki honetan eta ordutegi honetan: 09:00-14:00

Hauspoako COOKING tailerreko errezeta goxoak!

I. Birziklatutako arte lehiaketa (Cristina Enea). Azaroa-abendua 2021

1. Batxilergoko Frantseseko ikasleak PAU bisitatzen egon dira.

Azaroak 25ean Berdintasun Batzordeak antolatutako murala.

1. Batxilergoko irteera Bergarako Laboratorium Museora

ORIENTAZIOA 2021-22

GRADUKO       ESKAINTZA 2021-22

Lanbide Heziketa 21-22.

SAHARAKO ERREFUXIATUENTZAKO JANARI BILKETA

Hemen gaituzue, berriro Altzako institutuan janari bilketa bat antolatzen. Oraingoan Saharako errefuxiatu kanpamentuetara bidaltzeko janari bilketa egingo dugu, SEAD-en Lagunen Elkartearen bidez.

I.Birziklatutako arte lehiaketan 1. saria

Cristina Enea Fundazioak, ONdakin proiektuaren bitartez, I. Birziklatutako Arte Lehiaketa abian jarri du. Eta Altzako insitutuan,EA2030 proiektuak bultzatuta, 3 taldek parte hartu dute.

2.DBH-ko ikasleen ERLOJU LOREA

3.DBH-ko Laborategi praktiketako ikasleen AMETSEN ZUHAITZA

3. DBH-3Cko ikasleen Itsas(EKO) errealitatea

Azken hauek,gainera, 1.SARIA lortu dute, Beraz, ZORIOOONAK!!

Aurkeztutako lan guztiak ikusteko:

VOYAGE À PAU - 1. Batx

Les 16 et 17 décembre, les élèves de français de Première sont allés à Pau. L'objectif du voyage était celui de connaître la ville et de pratiquer le français. Même s'il y a eu des imprévus lors du séjour à Pau, le voyage a été inoubliable. L'ambiance, la décoration de Noël, la compagnie, la ville... Tout était parfait! Sans doute, un voyage qu'on rappellera toujours.

ARROPA BILKETA

Aste honetan, abenduaren 13-17an, Donostiako Hiritarron Harrera Sarerako arropa bilketa bat egingo dugu. Negu gogorra dator eta pertsona batzuek gure laguntza behar dute.

Gaur, abenduak 10, Garazi eta Khalid itzaldi bat ematera etorri dira, Harrera Sareak egiten duen lana azaltzea eta gure batxilergoko ikasleak pixka bat kontzientziatzera.

AZAROAK 25: indarkeria matxistaren aurkako nazioarteko eguna

Azaroaren 25ean, institutuko Berdintasun Batzordeak jarduera bat antolatu du, ikasle guztien eskuekin pankarta erraldoi bat sortuz. Berdintasunaren alde lan handia egiten ari dira eskolan. Gora borroka feminista!