Aurrez aurreko arreta:

Serigrafia Tabakaleran 3D

On était à Pau !

Salut!
Les 19 et 20 décembre, les élèves de français de DBH4 et Batx1 sont allés à Pau. Le voyage s'est super bien passé. Ils ont beaucoup aimé passer du temps ensemble. En plus, ils ont souvent pratiqué la langue. C'était génial!
La vidéo est en français et en espagnol car ils l'ont préparée pour leurs amis du lycée Élie Faure à Lormont (Bordeaux).
À bientôt!

San Tomasak berriro!!

Aurten berriro San Tomasetako giroaz disfrutatu ahal izan dugu lehen bezala. Guraso Elkartearen bokadiloak eta guzti. Batxikoen postua konstin (Plaza Berrian) arrakasta handia izan zuen.

Serigrafia tailerra Tabakaleran

Abenduaren 7an eta 15ean DBH-3A eta 3Bko ikasleak (Plastika)Tabakaleran egon ziren Serigrafia tailerra egiten bertako monitoreek gidaturik. Oso ekintza interesgarria izan zen.

Zumaiako flyschean.

Abenduaren 9an Zumaiko flyschera egin zuten irteera. Batxi 2 Geografia eta 4DBH Bio-Geo.