Erromatar kultura gogora ekarriz. DBH-4 Latina. Ekaina

Irteera Donibane Lohizunera. DBH 1-2 Frantsesa. 2024/05/24

Bilboko Zientzia Azokan (Elhuyar). DBH-3. 2024/05/25

Aita Mari ontzian. DBH-4 Pasaia. 2024/05/21

Bolei eta saski txapelketak abian. Maiatza

Erromatar kultura gogora ekarriz

DBH-4 Latina

Azken trimestre honetan 4. DBHko Latinekoek erromatar kulturarekin erlazionaturiko bi proiektu egin dituzte. Domus baten maketa diseinatu dute eta antzerki maskarak egin  dituzte.

ea30-altzako leku arriskutsuak

Eskolako Agenda 2030 programan parte hartzen duten ikasleak buru belarri aritu dira "Energia" gaiari buruzko aurtengo esku-hartze planak garatzen.

Noiz behinka ikasle ordezkariak ikasleen foroetan elkartu izan dira Kristina Enean eta maiatzaren 22an emaitzak aurkeztu zituzten Donostiako Udalean  Eneko Goia alkatea bertan zela.

Ikastetxe bakoitzak bere auzoa aztertu du eta gure kasuan ikasleek erabakitako puntu ilunen zerrenda osatu dugu.Altzako hainbat puntu ilun aztertu ondoren farolik ez edukitzeagatik arriskutsuenak iruditu zitzaikigun 4 aukeratu genituen, eta bertan gertatu zitekenaren antzeki bideok grabatu eta txertatu mapan:

Lan sakona egin dute auzo bakoitzean. Udalak proposamen horiek guztiak jaso ditu eta puntu kritikoen izendapenaren atzean dauden udal arduradunei helaraziko dizkiote kontuan har ditzaten.

Esku-hartze planen helburuetako bat da landutako informazioa hiritarren artean zabaltzea. Beraz, ekainean zehar, auzo bakoitzeko kultur etxeetan egongo dira landutakoaren erakusketak.

Udaletxeak bertan jasotako guztia aztertuko duela esan digue,eta datorren ikasturtean mugikortasunaren inguruan lanean jarraitzeko gonbita egin digute.

Irteera Donibane Lohizunera

DBH 1-2. Frantsesa

Sortie à Saint-Jean-de-Luz avec les élèves de français de DBH1 et DBH2.

Vendredi dernier, nous sommes allés à Saint-Jean-de-Luz. Mais nous n’y sommes pas allés seuls, les élèves de Batx1 et Batx2 nous ont accompagnés. Il faut tout d’abord les remercier d’avoir voulu y passer la matinée avec nous. Merci beaucoup!

Avant de prendre le train à Hendaye, nous avons joué au jeu du béret (mais avec un foulard). Nous nous sommes bien amusés. C’est l’équipe des garçons qui a gagné deux fois! Oh là là! Qu’ils sont forts!

Ensuite, nous sommes arrivés à Saint-Jean-de-Luz et, après avoir mangé le goûter, les élèves de Batx se sont promenés avec les plus jeunes sur la rue Léon Gambetta. C’est la rue la plus commerciale de la ville où ils ont dû faire une activité qui consistait à connaître les magasins et les produits typiques de la ville. Ils ont eu l’occasion de manger des crêpes, des glaces… Que c’est bon!

Plus tard, nous avons fait une balade à côté du port et au bord de la mer. Les élèves de Batx nous ont parlé de l’histoire de cette belle ville. Saviez-vous que le roi Louis XIV s’est marié avec l’Infante Marie-Thérèse d’Autriche à Saint-Jean-de-Luz?

Pour finir, nous sommes allés à la plage. Nous y avons joué avec les raquettes, le ballon, et même au bingo! Nous avons profité pour prendre de belles photos. Tout s’est très bien passé!

À bientôt!

bilboko zientzia azokan. DBH-3D

Larunbat honetan Bilbon izan dira 3.mailako ikasle batzuk ikasturtean zehar aurrera eraman duten "Kutsatzaileen eragina landareetan" ikerketa Elhuyarren Zientzia Azokan aurkezten.

Aita Mari ontzian. DBH-4