GURASO BILERAK

Gure DBH-ko ibilbidea

1. DBH ko ikasleek batxilergoko ikasleen bixita izan dute. Zaharrenek institutuaren nondik norakoak kontatu dizkiete gazteenei! Mila esker batxilergoko ikasleei tarte hori hartzeagatik.

Ongi etorri DBH-ra!

Ikasturte buakerako argazkiak. DBH-4. 2020/21

Paddle surfean  DBH4. 2020/2021

Zarautzen surfeatzen DBH3. 2020/2021

Agur bideoa Batxi-2 (20-21)

ORIENTAZIOA 2021-22

GRADUKO       ESKAINTZA 2021-22

Lanbide Heziketa 21-22.

Aurrez aurreko arreta:

943 899 249 zenbaki honetan eta ordutegi honetan: 09:00-14:00

ZUGARRAMURDIRA IRTEERA (2.DBH)

Urriaren 21ean, 2. mailako ikasleak Zugarramurdira joan ziren leizeak eta museoa ikustera. Paraje eder askoez gozatzeaz gain, sorginen munduan murgildu ziren eta onik eta osorik atera, ez dela gutxi!

Gure DBH-ko ibilbidea

1. DBH ko ikasleek batxilergoko ikasleen bixita izan dute. Zaharrenek institutuaren nondik norakoak kontatu dizkiete gazteenei! Ikasgaien gainean aritu dira eta baita eskolako beste hainbat kontutaz ere. Gustura asko aritu dira entzuten. Mila esker batxilergoko ikasleei tarte hori hartzeagatik.

PLANETA DANTZAN ( EA2030)

Ikastetxeko Agenda 2030 proiektuak antolatuta  eta  2.mailako irakasleen laguntzarekin, gure ikastetxeko  2.DBH-KO IKASLEEK, “PLANETA DANTZAN” PROIEKTUAN PARTE HARTZEN ARI DIRA.

Ikastetxeentzat erabat doakoa den ekimen honek hezkuntza-curriculumaren helburuak indartzen ditu eta kronologikoki osagarriak diren lau sentsibilizazio-ekintzak osatzen dute:

1.- Obra ikusi eta dantzariekin solasaldia

2.- Testuinguruan kokatzeko saioa.

3.- Koreografia-saioa.

4.-Sensibilizazio ekintza: Ikertu - Sortu- Komunikatu

Informazio gehiago (Kllik egin)

Sumendiak

1. Batxilergoko Biologia-Geologia ikasgaiko ikasleek, La Palmako sumendiaren gaia dela eta mural bat sortu dute.

GURASO BILERAK 21-22

*Segurtasun neurriak: musukoak etengabe jantzita eta ikastetxean sartu orduko eskuak garbitu behar dira.

GARRANTZITSUA: IKASLE BAKOITZEKO PERTSONA BAKARRA ETOR DAITEKE