AURREMATRIKULAZIOA 24-25

Irteera Donibane Lohizunera. DBH 1-2 Frantsesa. 2024/05/24

Bilboko Zientzia Azokan (Elhuyar). DBH-3. 2024/05/25

Aita Mari ontzian. DBH-4 Pasaia. 2024/05/21

Bolei eta saski txapelketak abian. Maiatza

Berra zahar etxea girotzen. DBH-3. Maiatzak 20

Bisita Don Boscora. Teknologia/IKT DBH-4. Maiatzak 14

Frantseseko ikasleen arteko elkartrukea

Martxoaren 14an frantseseko ikasleek egun bateko elkartruke bat egin zuten Frantziako ikastetxe batekin:

Jeudi dernier, nous avons reçu la visite d'un groupe d'élèves du lycée Victor Duruy de Bagnères-de-Bigorre (France). Nous nous sommes rencontrés au centre-ville et nous nous y sommes baladés. Nous leur avons préparé un petit tour touristique qui comprenait la présentation des lieux les plus emblématiques de notre belle ville et ils ont adoré. Nous nous sommes beaucoup amusés avec eux. La visite s'est très bien passée et nous avons apprécié le temps que nous avons passé ensemble.
À très bientôt!

Ikasle eta irakasleen arteko futbol partiduak

Irakasleek futbol txapelketako bi talde txapeldunen aurka jokatu dute partidu bana eta forma onean daudela erakutsi dute!

Korrika 23 Altzan. Gure kilometroa

Martxoaren 23an, gaueko 10:30ak aldera, giro paregabean, gure ikastetxeak korrikaren lekukoa jaso zuen anbulategiaren parean. Lekukoa eraman zuten Julianek (ikaslea) eta Josunek (Guraso Elkartea). ZORIONAK!!

Udaberriko jaia 2024

Futbol finalak, lore jokoak, musika emanaldia...

Korrika Gaztea giro paregabean