Aurrez aurreko arreta:

943 899 249 zenbaki honetan eta ordutegi honetan: 09:00-14:00

DBH-22-23 Aurrematrikulazoa

Erne! DBH-1 eta DBH-3 Kurrikulum berriak!

DBH-1       DBH-2        DBH-3       DBH-4

"La Basu". Rap euskaraz. DBH-4. Hizkuntza Normalkuntza 2022/04/28

Balenciaga museoa. DBH-4 Plastika. 2022/04/06

Zumaiako Flyscha. DBH-4 Bio-Geo. 2022/04/05

EUREKA museora irteera DBH1

22. Korrika Gaztea. 2022-04-01

Zumaiako Flyscha Batxi-1-2. 2022/03/15

Lanbide Heziketa 21-22.

ARROPA BILKETA

Aste honetan, abenduaren 13-17an, Donostiako Hiritarron Harrera Sarerako arropa bilketa bat egingo dugu. Negu gogorra dator eta pertsona batzuek gure laguntza behar dute.

Gaur, abenduak 10, Garazi eta Khalid itzaldi bat ematera etorri dira, Harrera Sareak egiten duen lana azaltzea eta gure batxilergoko ikasleak pixka bat kontzientziatzera.

AZAROAK 25: indarkeria matxistaren aurkako nazioarteko eguna

Azaroaren 25ean, institutuko Berdintasun Batzordeak jarduera bat antolatu du, ikasle guztien eskuekin pankarta erraldoi bat sortuz. Berdintasunaren alde lan handia egiten ari dira eskolan. Gora borroka feminista!

PLASTIKORIK GABEKO ASTEA!

Azaroaren 22tik-28ra,  HONDAKINAK PREBENITZEKO EUROPAKO ASTEAN, PLASTIKORIK GABEKO ASTEA ekintzan parte hartuko dugu.

Gainera, DBH-ko ikasle batzuek EKORAP bat sortu zuten.

PLASTIKORIK GABE, ZU ETA PLANETA HOBE!

Beheko esteketan gure ikastetxea aurki dezakezue, proiektuko parte hartzaile gisa, Europako proiektuen mapan. https://ewwr.eu/action-map/

https://ewwr.eu/actions/colegio-sin-plasticos-25/  DONOSTIA IES ALTZA BHI

EUSKARAREN EGUNA PRESTATZEN

Gorputza mugitu nahi izanez gero, astelehen eta ostiraletan gimnasioan aukera eder askoa daukazue, Abenduak 3ko dantza emanaldirako  entsaioetara animatu eta dantzaigun!

Bergarako Laboratorium Museora Irteera (1. Batx)

Azaroaren 17an, 1. batxilergoko ikasleekin Elhuyar anaien jaioterria bisitatu dugu, eta bertan dagoen museoa ikusi, zientziaren historiari buruz gehiago jakiteko.