AURREMATRIKULAZIOA 24-25

Ikasle eta irakasleen arteko futbol partiduak. Apirila/2024

AURTEN ERE SARITUAK

DONOSTIA INNOVATION CHALLENGE 23-24

Ostegunean, otsailak 15, DBH4ko Ekonomia eta Ekintzailetza ikasgaiko ikasleak Kursaalean izan ziren. Donosti Innovation Challenge proiektuan hartu dute parte ikasturtean zehar eta azken ekitaldira joan ginen Kursaalera. Talde batek "Proiektuaren Diseinu Onenaren" saria irabazi zuen. ZORIONAK!!

añarbeko depuraduran

Inauteriak 24

Txuri Urdinen. DBH 1-2

Urtarrilan zehar DBH 1 eta 2ko ikasleak Txuri Urdinen ibili dira irristatzeko ahaleginak egiten eta ongi pasatzen. Hockey ikastaroak ere egin dituzte.

Euskal kultur lehiaketaren irabazleak

Altzako Institutua euskara eta euskal kulturaren arnasgunea izan dadin lanean ari gara. Ikasleekin Euskal Kulturaz Gozatzen lehiaketa egiten dugu ikasturtean zehar.

Abenduko irabazlea Nahia Basurto Batxi 1eko ikaslea izan da. Irakurle amorratua izateaz gain idazlea ere bada Nahia. Karmele Jaioren "Maitasun Kapitala" liburua irabazi du sari gisa, irakurtzen gozatu eta idazten trebatzen jarraitzeko opari ederra. Zorionak.

Urtarrilean San Sebastian Egunarekin lehiaketa monografikoa egin dugu, Donostiako historia eta danborradaren ingurukoen inguruan. 193 ikasle eta irakaslek parte hartu dute eta irabazlea Alex Rodriguez DHB1eko ikaslea izan da.