AURREMATRIKULAZIOA 24-25

Frantseko ikasleen arteko elkartrukea. Martxoak 14

Ikasle eta irakasleen arteko futbol partiduak. Apirila/2024

Donostiako historiaren zertzeladak

Donostia egunaren aitzakipean Eusle gelakoek gure Donostiako historiako zertzela batzuk ikusi dituzte eta horrekin mural txiki bat egin dute.
Lan hau liburutegiko pasilloan dago ikusgai.
Eusle gela

FRANTSESEKOAK MIARRITZE ETA BAIONAN

Coucou!
Les 18 et 19 décembre, les élèves de français de DBH 3, DBH 4, Batx 1 et Batx 2 sont allés à Biarritz et Bayonne. La sortie s'est super bien passée. Ils se sont beaucoup amusés et ils ont eu l'opportunité de mieux se connaître. Ils ont tout aimé: les deux villes, l'hôtel, le coucher du soleil, pouvoir passer du temps avec leurs amis dans une très belle ambiance... Les profs aussi, ils ont adoré l'expérience. Leurs élèves sont très mignons et ils les aiment beaucoup!
À plus!

Colpbol txapelketa

Abendua zehar DBH-1 eta 2koak Colpbol txapelketa jokatzen aritu dira. Kirol honetan futbolaren antzeko araudiak jarraitu behar dira baina baloiari bakarrik eskuz jo behar zaio. Antolatzaileak: jolas orduko dinamizatzaileak

Irteera bilbo aldera: Gallarta eta zugaztieta

Abenduaren 14an, DBH-4ko Geografia-Historiako ikasleek Bilbo inguruko bi meatzaritza-zentru garrantzitsu ezagutu zituzten: Gallarta eta Zugaztieta-La Arboleda. Bertan  XIX. mendearen amaieratik XX. mendea ondo aurreratu arte  burni meatzaritzak utzitako arrasto ikusgarriak ikusi ahal izan zituzten.

Arratsaldez Gughenheim museoan egoteko aukera polita izan zuten.

Euskararen egunaren ospakizuna

ABENDUAREN 5ean, ASTEARTEA

1. Eskola saioa: Joan Mari Irigoien idazle altzatarri omenaldia

2. eta 3. saioak: eskola normaltasunez

4. saioa: Bingo musikatua

5. saioa: Abestiak moldatuz

6. saioa patioan: Joan Mari Irigoieni omenaldia. Karaokoea aurrez izena emanda: euskarazbizi@altzabhi.net . Sari banaketa. "Altzara" abestia.